Notice: Undefined index: wp_title_active in /home/sites/administrator-sieci.pl/wp-content/plugins/wp_pracapl/wp_pracapl.php on line 339
Administrator sieci
 

Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki 2024-11-17
Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Ogłoszenie o naborze Nr 145085

Warunki pracy

Budynek przystosowany do osób z niepełnosprawnością.Praca przy obsłudze komp


Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na 1 piętrze.


Podstawowe wyposażenie stanowiska - zestaw komputerowy.


Praca przy obsłudze komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy.


Praca administracyjno - biurowa w wymuszonejpozycji ciała (pozycja siedząca).


Oświetlenie naturalne i sztuczne.


Pomieszczenie bez urządzeń klimatyzacyjnych.


 

Zakres zadań

  • rejestruje dane w systemie KSIP WWW w celu zapewnienia rzetelnych i aktualnych informacji w obszarach pozostających w zainteresowaniu Policji
  • sysytematycznie weryfikuje, modyfikuje i usuwa dane w systemie KSIP WWW w celu utrzymania odpowiedniej jakości zbiorów informatycznych
  • sporządza analizy i statystyki przy wykorzystaniu dostępnych baz danych celem wykorzystania w procesie bieżącego monitorowania obszarów będących w zainteresowaniu Policji
  • dokonuje sprawdzeń w dostępnych systemach dla funkcjonariuszy KPP Grodzisk Mazowiecki oraz funkcjonariuszy jednostek podległych
  • obsługuje pocztę Lotus Komendy Powiatowej Policji w Grodzisku Mazowieckim
  • zgrywa dane z urządzeń elektronicznych orzaje opracowuje celem wykorzystania w prowadzonych postępowaniach
  • dokonuje sprawdzeń i udziela informacji z baz danych
  • rejestruje dokumenty i sprawdzenia w bazie CEPIK
  • archiwizuje dane informatyczne oraz wprowadzenia rejestracji zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • wykonuje czynności zlecone przez inne komorki dotyczące systemów informatycznych (analizy, typowania, tworzenie raportów systemu SA, sprawdzenia w imieniu,ustalenia do prowadzonych postępowań).

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego wprowadzanie danych do systemów informatycznych w jednostkach administracji publicznej
  • obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office
  • umiejętność pracy zespołowej
  • komunikatywność, dokładność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • uprawnienia dostepu do informacji naiejawnych o klauzuli "poufne"
administrator sieci logo light
administrator sieci logo light

Copyright 2019 ADMINISTRATOR SIECI. Wszelkie prawa zastrzeżone.