Notice: Undefined index: wp_title_active in /home/sites/administrator-sieci.pl/wp-content/plugins/wp_pracapl/wp_pracapl.php on line 339
Administrator sieci
 

Administrator Projektu BIM / Office Manager

Trebbi Polska Sp. z o.o. dolnośląskie / Wałbrzych dzisiaj

Trebbi Polska jest niezależną, profesjonalną firmą doradczą w zakresie nieruchomości, świadczącą usługi zarządzania projektami i doradztwa budowlanego dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów.
 
W ramach rozwoju Trebbi, została utworzona Trebbi Polska we współpracy z zespołem brytyjskim w celu świadczenia specjalistycznych usług doradczych w zakresie budownictwa i nieruchomości. Trebbi Polska skupia osoby posiadające bogate doświadczenie w pracy z międzynarodowymi klientami w Polsce oraz dalsze międzynarodowe doświadczenie rodziny Trebbi, które zostało zbudowane w ciągu ostatnich 30 lat. Dzięki dostępowi do wielobranżowego zespołu konsultantów, Trebbi Polska zapewnia unikalne możliwości wspierania inwestorów i klientów korporacyjnych w dalszym rozwoju ich działalności w Europie kontynentalnej.

Administrator Projektu BIM / Office Manager
Miejsce pracy: Wałbrzych
Zakres obowiązków dla przedmiotowego projektu:
  • Pełnienie obowiązków administratora projektu/office Managera wraz ze wsparciem dla Project Managera na projekcie budowy obiektu halowego w okolicach Wałbrzycha,
  • Administracja projektu w BIM,
  • Obsługa sekretariatu biura budowy,
  • Wsparcie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego,
  • Pomoc w nadzorowaniu jakości i terminowości realizowanych robót,
  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów prowadzonych projektach, analizie harmonogramów oraz koordynacji międzybranżowej,
Współpraca z kierownikiem projektu oraz inwestorami,

Zakres obowiązków w kolejnych projektach:
  • Pełnienie obowiązków inżyniera budowy / wsparcia dla Project Managera na projektach z branży budowlanej i nieruchomości prowadzonymi przez Trebbi Polska Sp. z o.o. i związanymi z budownictwem branży logistycznej, biurowej (w tym aranżacje biur – fit-out) , handlowej i zamieszkania zbiorowego w zakresie wznoszenia obiektów przebudów, remontów, aranżacji, audytów technicznych Due Diligence, przygotowania inwestycji, monitoringu oraz szeroko pojętego doradztwa technicznego. Na tych projektach Trebbi Polska Sp. z o.o. świadczy usługi z zakresu zarządzania projektami budowlanymi, pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, audytora TDD, monitora inwestycji i zewnętrznego eksperta itp.
  • Wsparcie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego,
  • Pomoc w realizacji postępowań przetargowych, kontrola kosztów projektu,
  • Pomoc w nadzorowaniu jakości i terminowości realizowanych robót,
  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów prowadzonych projektach, analizie harmonogramów oraz koordynacji międzybranżowej,
  • Wsparcie w przygotowaniu raportów technical due-diligence,
  • Współpraca z kierownikiem projektu oraz inwestorami.
Wymagania:
  • Wykształcenie techniczne na poziomie przynajmniej inżyniera na kierunkach: budownictwo, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne lub pokrewne,
  • Dostępność od zaraz/początek kwietnia 2025,
  • Doświadczenie przy projektach BIM w zakresie administracji projektu,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym pracę z dokumentacją w tym języku (uwzględniając pisanie raportów i maili),
  • Gotowość do sporadycznych, krótkoterminowych (1-2 dniowych) wyjazdów służbowych,
  • Praca na miejscu – okolice Wałbrzycha,
  • Umiejętność pracy w trybie wielozadaniowym,
  • Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania projektami,
  • Możliwość uzyskania praktyk do uprawnień budowlanych,
  • Ciekawą pracę pełną wyzwań w międzynarodowej firmie realizującej duże projekty,
  • Bliską współpracę z ekspertami w branży,
  • Realną możliwość nabycia nowych kompetencji,
  • Umowę zlecenie, umowę o pracę na pełen etat lub B2B,
  • Szkolenia stanowiskowe,
  • Możliwość szybkiego rozwoju,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Pakiet Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
administrator sieci logo light
administrator sieci logo light

Copyright 2019 ADMINISTRATOR SIECI. Wszelkie prawa zastrzeżone.