Notice: Undefined index: wp_title_active in /home/sites/administrator-sieci.pl/wp-content/plugins/wp_pracapl/wp_pracapl.php on line 339
Administrator sieci
 

Starszy inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Świdniku lubelskie / Świdnik wczoraj
Komenda Powiatowa Policji w Świdniku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Świdnik
Ogłoszenie o naborze Nr 146383

Warunki pracy


  • Praca z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • Praca w siedzibie urzędu oraz praca w terenie 
  • Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym (w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym)
  • Praca przy monitorze ekranowym
  • Praca na wysokości powyżej 3,5 m
  • Stanowisko pracy zagrożone naciskami grup przestępczych
  • Zagrożenie korupcją
  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niedosłyszącym oraz głuchoniemym

Zakres zadań

  • administruje lokalnymi systemami informatycznymi i systemami łączności
  • zakłada/usuwa konta użytkowników do systemów teleinformatycznych
  • zarządza i utrzymuje w sprawności technicznej urządzenia i systemy łączności policyjnej radiowej i przewodowej na terenie odpowiedzialności Komendanta Powiatowego Policji w Świdniku (radiostacje, centrale, sieciowe urządzenia teleinformatyczne) w koordynacji z Wydziałem Łączności i Informatyki KWP w Lublinie
  • dokonuje zabiegów konserwacyjnych, nieskomplikowanych napraw i okresowych sprawdzeń parametrów technicznych urządzeń łączności (centrala telefoniczna, konsola na stanowisku dowodzenia, aparaty telefoniczne, radiotelefony, akumulatory, zasilacze i inne urządzenia stanowiące źródło zasilania podstawowego oraz awaryjnego urządzeń łączności i informatyki)
  • prowadzi ewidencję i gospodarkę sprzętem łączności, w tym zakresie prowadzi stosowną dokumentację przychodowo-rozchodową
  • nadzoruje i wykonuje roboty instalacyjno-montażowe w zakresie łączności
  • wykonuje przełączenia i przekrosowania w celu aktualizacji łączności przewodowej
  • prowadzi podręczną ewidencję służbowych kart SIM
  • realizuje zadania zlecone przez Komendę Wojewódzką Policji w Lublinie związane z wdrażaniem i eksploatacją systemów łączności

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego (Do prawidłowego wykonywania obowiązków wystarczy przeprowadzenie krótkiego (do 6 miesięcy) przeszkolenia stanowiskowego)
  • Podstawowa znajomość topologii sieci LAN
  • Podstawowa znajomość budowy środków i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej
  • Odpowiedzialność, sumienność, terminowość, umiejętność pracy samodzielnej i pracy zespołowej
  • Znajomość obsługi programów kopmuterowych typu MS Word, MS Excel, Internet)
  • Posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie uprawnień SEP
administrator sieci logo light
administrator sieci logo light

Copyright 2019 ADMINISTRATOR SIECI. Wszelkie prawa zastrzeżone.