Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:
- Całodobowe monitorowanie sieci pod kątem ich prawidłowego funkcjonowania,
- Monitorowanie procesu usuwania awarii na sieciach HFC i IP,
- Nadzór i ocena parametrów sygnału transmitowanego w monitorowanych sieciach,
- Wykrywanie awarii oraz miejsc ich powstawania dla monitorowanych sieci,
- Ewidencja i raportowanie problemów z siecią LAN/PON/HFC i IP,
- Zarządzanie procesem realizacji Prac Planowych na sieci produkcyjnej,
- Aktualizacja baz danych,
- Generowanie zdefiniowanych raportów na potrzeby oceny i udoskonalenia pracy NOC.
- Znajomość zagadnień z zakresu sieci telewizji kablowej, telewizji cyfrowej, internetu, telefonii,
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu urządzeniami Cisco,
- Mile widziana podstawowa wiedza z zakresu programowania,
- Podstawowa znajomość środowiska Windows i pakietu Office,
- Znajomość aplikacji z zakresu monitorowania urządzeń sieciowych,
- Dyspozycyjność (praca zmianowa).
- Umowę współpracy B2B,
- Możliwość rozwoju, dzięki realizacji licznych szkoleń oraz nauki j. angielskiego na platformach e-learningowych,
- Pracę pełną ciekawych wyzwań u lidera usług telekomunikacyjnego w kraju,
- Atrakcyjną ofertę pracowniczą – zniżki na firmowe produkty i usługi,
- Dofinansowanie do karty MultiSport,
- Niezbędne narzędzia pracy.