Notice: Undefined index: wp_title_active in /home/sites/administrator-sieci.pl/wp-content/plugins/wp_pracapl/wp_pracapl.php on line 339
Administrator sieci
 

Inspektor

Komenda Miejska Policji w Tarnowie małopolskie / Tarnów 2024-09-30
Komenda Miejska Policji w Tarnowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Tarnów
Ogłoszenie o naborze Nr 142952

Warunki pracy


  • Praca w podstawowym systemie czasu pracy /praca jednozmianowa,
  • Praca biurowa,
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • Wysiłek fizyczny,
  • Praca w terenie,
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Praca wykonywana w pomieszczeniach budynku Komisariatu Policji Tarnów-Centrum, ul. Narutowicza 6.Budynek jest wyposażony w windę osobową, budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnością narządów ruchu, w budynku winda nie jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych – w przypadku jej awarii braku możliwości dostania się na wyższe piętra.



  • Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy:zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon.
  • Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, niszczarka papieru, skaner.

Zakres zadań

  • prowadzenie ewidencji sprzętu, materiałów i części zamiennych oraz ewidencji rozliczeń finansowych łączności i informatyki dla KMP w Tarnowie oraz jednostek podległych, odpowiedzialność za terminowe rozliczanie rachunków i faktur celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania Referatu pod kątem gospodarki materiałowo-technicznej ,
  • bieżąca obsługa zamówień sprzętu i materiałów z zakresu łączności i informatyki oraz opracowywanie w porozumieniu z pozostałymi pracownikami Referatu rocznych planów zaopatrzenia materiałowo-sprzętowego celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania Referatu pod kątem gospodarki materiałowo-technicznej,
  • prowadzenie ewidencji elektronicznych kart KM oraz ewidencji systemu pocztowego SEPP celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami przyznawania, certyfikacji i unieważnianiu kart KM oraz nadzoru nad dokumentami dotyczącymi powyższych systemów policyjnych,
  • prowadzenie naliczeń kosztów za usługi telekomunikacyjne dla poza policyjnych pionów służbowych oraz rozliczaniu prywatnych rozmów telefonicznych realizowanych z telefonów stacjonarnych (SR-5) i służbowych telefonów komórkowych celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania Referatu pod kątem gospodarki materiałowo-technicznej i finansowej,
  • prowadzenie postępowań szkodowych w zakresie sprzętu łączności i informatyki celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania Referatu pod kątem gospodarki materiałowo-technicznej,
  • sprawowanie funkcji kontrolnych w odniesieniu do pracowników Referatu Łączności i Informatyki Wydziału Wspomagającego w zakresie gospodarki materiałowej i finansowej celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania Referatu pod kątem gospodarki materiałowo-technicznej,
  • prowadzenie całokształtu zadań związanych z przyjmowaniem sprzętu łączności i informatyki w ramach użyczeń i darowizn od instytucji samorządowych celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania Referatu pod kątem gospodarki materiałowo-technicznej,
  • wykonywanie czynności w ramach upoważnienia Komendanta Miejskiego Policji w Tarnowie w zakresie odbioru przesyłek Poczty Specjalnej celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania Komendy Miejskiej i podległych jednostek.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy z informatycznymi / manualnymi bazami danych
  • znajomość techniczna podstawowych urządzeń łączności i informatyki,
  • biegła obsługa komputera,
  • umiejętności manualno-techniczne,
  • praca w zespole.
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przez 1 sierpnia 1972 roku.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”,
  • znajomość rozporządzeń i przepisów prawnych z zakresu obrotu i finansowania środków trwałych,
  • znajomość systemów informatycznych wspomagających zarządzanie.
administrator sieci logo light
administrator sieci logo light

Copyright 2019 ADMINISTRATOR SIECI. Wszelkie prawa zastrzeżone.