Ogłoszenie numer: 9459559, z dnia 2025-01-27
Klient portalu Praca.pl
Administrator IT / HelpDesk
Miejsce pracy: Jasło
Opis stanowiska
- Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia w systemie ticketowym, zarządzanie incydentami IT.
- Współpraca przy projektach IT realizowanych przez nasz departament.
- Zapewnienie niezawodnej pracy infrastruktury IT oraz wsparcie techniczne dla użytkowników – zarówno zdalne, jak i lokalne.
- Konfiguracja, instalacja i administracja komputerami, urządzeniami mobilnymi, systemami operacyjnymi oraz aplikacjami.
- Tworzenie i zarządzanie kontami i grupami użytkowników zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale IT.
- Umiejętność priorytetyzacji zadań oraz efektywnego zarządzania czasem.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację.
- Zdolności analityczne i komunikacyjne, które pomogą w efektywnym rozwiązywaniu problemów.
- Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych.
Oferujemy
- Profesjonalny proces onboardingowy.
- Nowoczesne biuro i pracę z najnowszymi technologiami.
- Rozwój zawodowy poprzez udział w projektach i szkoleniach.
- Atrakcyjny pakiet benefitów (karta sportowa, dofinansowanie wakacji dla dzieci, prezenty mikołajkowe, ubezpieczenia grupowe, prywatna opieka medyczna i wiele innych).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.